2 Mart 2010 Salı

haziran..


yanılgılarımı içimde taşıyorum


sarı sabahlara kusmuyorum çiğliğimi
                                  küçük bir ağıt oluyor o gece 
                                  hani bir haziran de
    
                gün gün içimde ölürüm haziran 


çok güzel bir haziran 
                yıktığım 
                      yaktığım  
                          taptığım 
                          HAZİRAN....
annem öldü haziranda babam vurdu kendini


ben yeni girdim yirmime 
ben beni öldürdü o gece 
                          iki çocuk ağladı 
                   bir kadın vardı içimde ,düşümde


önce kadın öldü sonra ben  
                                  ama hatırlıyorum hazirandı


ben yirmime girdim haziran ömrüme
                                intiharım haziranım 
ve bilirim haziran da ağladı bana


              yası geç tutulmuş bir ölü ağıdı 
                   çok uzakta bir yerde 


bir daha asla haziran olmadı...


Myk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder