14 Nisan 2010 Çarşamba

                           bilmezler ki ben ölmüşüm...

küçük kraliçeler biriktirirken avcumda

hırçın genç kızlarım öldürmüş asilliğimi..

bilmezler ki 

                 sarı tarlalarda koşan çocuk hayalleriydim ben

oysa dünya yalan söylermiş bana

koşmak değilmiş özgürlük



yenilirmişim sonsuz özgürlüğümde

                           güçlü sanırken kendimi nefessizce yığılırmışım bir adım daha koşamadan

meğer olduğum yerde debelenirmişim

                           hırçın kızla asil kraliçe arasıymış o tarlalar



debelendiğim bitiremediğim uzun yollar....



işte öyle

adını koymaya çalışırken hayatın

                                        herkesten başka olsun diye devrik cümlelere sığdırdığım

sözlüklere bakmadan anlamlandırdığım,  sakındığım


becerememişim

küçülmüşüm

güçsüzmüşüm



bilmezler ki ...



Myk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder