14 Ekim 2010 Perşembe

gün karanfile çıkmakta

Dans et beynimde
Ruhunun ifşa ettiği ölüm anlarında dans et
Gecesi ve gündüzünde 
Aklına itaatkar olduğum kadın!!
Cehennemle bir konmuş adın

Burası kaybedilmişliklerin inkar edildiği yalan tarlası

Kime gitsem yarımlaştım
Ve neye sussam ağlatıldım

Konuşunca öldüren lisanlar tanıdım
Ve konuşamayacak kadar ölü insanlar
İzahı olmayan gelişler gidişler…

Tanıklığım doğumu oldu esaretimin
Kalana yazılmış günahlardan ördüm kafesi

Yaslıca beklediğim özgür günümü
Çalmışlar bir akşamın ertesinde
Gün karanfile çıkmakta

Yangının orta yeri
ve solgun bir ayın gölgesi vurup omzuna
saçların dökülecek yanan anlıma
kimse konuşmayacak
yanlışlığımın ertesi
kimse susmayacak

yüzüne bakmadan geçip gideceğim bir dünün
ve bir şarkı yalanlayacak dünümü

her  notasında ismini zikredecek hücrem
şehirler yanacak yine içinden geçmeden
ve bir şehir isyan edecek adını bilemeden

sen dans edeceksin
dünüm karanfile çıkacak çok geçmeden…


Myk

2 yorum:

  1. gün,karanfile çıkmak'ya .tebrikler çok değerlii.

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler Tahsin beğenmen çok değerli benim için sevgiler:))

    YanıtlaSil